Theoensheila.reismee.nl

Fotoseries

Hieronder vind je een overzicht van alle fotoseries.

De onderwater-wereld van Galapagos

Het kostte even tijd om het analoge fotorolletje te ontwikkelen maar hierbij nog wat foto's, van de onderwaterwereld waar we dagelijks van hebben genoten.

Madrid & thuiskomst

In het Europese Madrid hebben we heerlijk vakantie gevierd en daarna hadden we de bijzondere thuiskomst met onze lieve familie en vrienden.

Afsluiting Zuid-Amerika

De laatste week in Ecuador hadden we nog een bijzondere ontmoeting met het adoptiekindje Karla, van Theo zijn ouders Eddie & Els.

De Galapagos eilanden

Dit was echt een highlight! Zoveel beesten, een gave boot gedurende 8 dagen met goed personeel en heerlijk eten.

Ecuador, de eerste week

Ecuador is verrassend groen en het lijkt in onze ogen ook wat rijker dan Peru en Bolivia.

De laatste week in Peru

Deze week stond vooral in het teken van afstand afleggen / lange busreizen. Ook dat hoort erbij.

Peru, Machu Picchu

Machu Picchu was toch wel de highlight van het jaar! Maar voor ons nu helemaal, omdat Theo mij daar ten huwelijk vroeg!

Ciao Bolivia, hola Peru!

Na afscheid van het mooie land Bolivia met gave activiteiten zijn we ondertussen aangekomen in Peru.

Bolivia, amazone-gebied

In de hoofdstad La Paz zijn we gaan paragliden. Daarna genoten van de jungle, de Amazone in Bolivia.

Bolivia

Zo waren we echte cowboys op een paardenrug en zo waren we verschrikkelijk onder de indruk van de mijnwerkers in Potosi.

Noord-Chili

Het is verbazingwekkend hoe deze reis ons blijft verrassen. Afgelopen week de droogste woestijn ter wereld en een eerste indruk van Bolivia.

Chili, Santiago

De eerste week in Zuid-Amerika stond in het teken van de Spaanse taalcursus. Daarnaast Santiago en Valparaiso bekeken.

Paaseiland / Rapa Nui

We vonden dit een hele bijzondere en mysterieuze bestemming. In 3 dagen hebben we het hele eiland (Texel-grootte) verkend.

Frans-Polynesie: Moorea

Onze heerlijk luxe week op een tropisch eiland. Haaien, roggen, schildpadden en ontzettend veel gekleurde visjes.

Australie, de laatste week

We hebben nog genoten van de vele dieren in dit land, dolfijnen, walvissen, wombats, etc.. Nu nog een dag Sydney voordat we dit continent verlaten.

Australie, op weg naar Sydney

Zo loop je nog op het MotoGP circuit op Philip Island en zo speelden we deze week in de sneeuw. En dat in Australie nota bene!

Australie, rond Melbourne

Via het gebergte van de Grampians, door regenwoud, naar de Great Ocean Road met koala's. Daarna de gave stad Melbourne.

Australie, South Australia

Zuid-Australie is erg veelzijdig, groen, landbouw, wijngaarden, strand en Hollands (wandel)weer.

Australie, de Outback

Genoten van DE rots: Uluru / Ayers Rock en de omliggende nationale parken. Bijzondere ervaring!

Australie, Darwin & Kakadu N.P.

We hebben erg genoten in Darwin (ook van weer de mensen om ons heen). En wat is Kakadu National Park een bijzonder park!

Australie, op weg naar Darwin

Na het afscheid van Lucia zijn wij richting Darwin gegaan (5 lange dagen in de camper en een paar duizend kilometer verder).

Australie, op weg naar Cairns

Afgelopen 1,5 week hebben we heel erg genoten van heerlijk weer, een boottocht, stranden, snorkelen en barbequen. Echt vakantie!

Australie, rond Brisbane

Via Byron Bay zijn we richting Brisbane gegaan waar we Kate weer hebben ontmoet.

Australie, rond Sydney

We zijn alweer ruim een week onderweg in Australie. Afgelopen dinsdag is Lucia aangekomen en hebben we later ons campertje opgehaald.

Nieuw-Zeeland, de laatste week

Met pijn in ons hart gaan we Nieuw-Zeeland verlaten. We hebben afgelopen 2 maanden elke dag genoten van dit extreem mooie land!

Nieuw-Zeeland, de oostkust

Via de erg mooie stad Dunedin zijn we het binnenland ingegaan. Gelukkig heeft het zonnetje ons weer gevonden en genieten we nog steeds volop.

Nieuw-Zeeland, het Zuiden

We hebben het meest zuidelijke punt van onze reis bereikt. Het is heel anders hier beneden, een stuk vlakker en veel vee (beetje Belgie ofzoiets).

Nieuw-Zeeland, Zuidereiland

Na het ontzettend mooie Abel Tasman Park zijn we de regen aan de oostkust ontvlucht en zijn we naar de westkust gegaan.

Nieuw-Zeeland, laatste week Noordereiland

We hebben ondertussen het Noordereiland verlaten (ruim 2200 km. afgelegd) en nu zijn we op het Zuidereiland.

Nieuw-Zeeland, de Maori's & de Kiwi's

We hebben een culturele week gehad op het Noordereiland. We zijn bij een Maori-dorp geweest en we hebben een halve week bij de Kiwi's geslapen.

Nieuw-Zeeland, Noordereiland

De eerste week in Nieuw-Zeeland heeft ons vele nieuwe indrukken gegeven. We hebben een mooie Hippie camper gevonden waar we erg van genieten (o.a. de vrijheid).

Maleisie & Singapore

Vanaf hier gaat de reis verder naar een nieuw werelddeel: Oceanie. Nieuw-Zeeland.

Thailand, Hua Hin

Onze afsluiting na onze reis met pap door Thailand; 1,5 week bij oom Lex en tante Marjan. Voor ons echt een rustpunt waar we naar uit hadden gekeken.

Thailand

Nu begrijpen we waarom Thailand zo'n populaire bestemming is. Veelzijdig, chaotische steden, natuur en hele vriendelijke mensen.

Vietnam & Laos

We zijn helaas te kort in Laos geweest, maar de paar dagen dat we er waren kregen we een erg fijne en lieve indruk van de mensen.

Vietnam

Onze ervaringen in Vietnam, wat regenachtig in het noorden. In het midden van Vietnam scheen de zon en hebben we genoten van het strand.

Zuid-China & Hong Kong

We hebben Theo zijn verjaardag gevierd in Zuid-China. Daarna zijn we naar Hong Kong gegaan, wat een indrukwekkende stad en skyline is dit!

Zuid-China

Voor het eerst uit de grote steden, we genieten van de natuur en het Karstgebergte in Guilin & Yangshuo, het zuiden van China.

Xi'an, China

Midden-China, bovenal genoten van het Terracotta leger en van alweer een gave stad!

Peking China

Het tweede gedeelte van de Trans Mongolie Express en de wereldstad Peking zelf.

De Trans Mongolie Express en Mongolie

Een van de langste treinreizen in de wereld. Wat hebben we genoten van het 'niks' doen..

Rusland

Sint Petersburg en Moskou.