Theoensheila.reismee.nl

Voorbereidingen...

… daar zitten we dan. Nu nog aan onze keukentafel in Speuld maar dat zal nu gauw anders worden.

We zijn al een poosje met de voorbereidingen bezig. In april is Theo al begonnen met zijn verlof aanvraag. Na deze goedkeuring zijn we eind juli begonnen met de inentingen. We hebben ondertussen ook ons wereldticket gekocht (onder het kopje profiel kun je globaal onze reis lezen) met behulp van een bureau in Amsterdam.

De Trans-Mongolië expres is ook geboekt en 2 weken geleden hebben wij onze paspoorten op de bus gedaan samen met de visumaanvragen voor Rusland, Mongolië en China (al viel laatstgenoemde niet mee voor Theo om in te vullen met alle jaartallen e.d. omgedraaid). Hopelijk krijgen we dit net voor vertrek weer terug.

Ook hebben we al een gedeelte van onze ‘inboedel’ voor volgend jaar gekocht o.a. de slaapzak / mat / lakenzak etc..

Vandaag hebben we een opslag box bekeken en gelukkig gelijk kunnen bespreken voor de grote spullen uit ons huis want de sleutels moeten we toch echt uiterlijk 31 december inleveren.Best wel een gek idee vinden we.. Ook om de nieuwe huurder 'ons' huis te laten zien.

En zo ben je dan toch stiekem wel druk met saaie dingen regelen zoals verzekeringen, bank, verhuizen etc.. maar ook de leuke dingen zoals inlezen in de reis, leuke afspraakjes met familie en vrienden (goede tips opdoen over bleekwater drinken bij misselijkheid etc.????) , aankopen doen voor volgend jaar en uiteraard veel fantaseren.

Wel een erg leuke tijd al zijn we wel druk met aftellen. We hebben het samen nog steeds over 'volgend jaar' maar eigenlijk houden we onszelf een beetje voor de gek.

Nog 6 weken (en 1 dag) te gaan!!

Reacties

Reacties

Nienke

Leuk zo een eerste berichtje te lezen! Gaat nu echt dichtbij komen he!

Succes nog met alle voorbereidingen!

Jolien

Bleekwater drinken bij misselijkheid zou nou niet echt het eerste in me opkomen. Hoop dat dit een tip is die ook werkelijk waar is? Ik hou het gewoon op cola bij misselijkheid.
Heel veel plezier met voorbereiden :)

Els (Mam)

Heerlijk zo'n berichtje vanaf de keukentafel.
Maar 1 ding weten we nu zeker; Sheila slaapt heerlijk op mat in slaapzak.

Fijne week.....en geniet nog even van de vrije avond....

Kus mam.

Marita

6 weken......pfff............dat gaat wel heel snel ineens! Zo gaaf! Al ga ik jullie ook wel missen hoor! En wat is nou uiteindelijk een jaar ;)

Ik hou het trouwens ook bij lauwe cola bij de misselijkheid :)

Mariska

Ik kan als jullie op reis zijn in ieder geval terug kijken op een heel leuk weekend die ik met Sheila, Els en Anneke had. Het is nu inderdaad aftellen, tijd gaat nu zo snel met al die feestdagen die ertussen zitten!

Dikke kus van Mariska

Martine

Bijzondere reis hoor! Heeeel afwisselend...maar ja da's logisch met een wereldreis. Zo ingetekend op de kaart gaan de bestemmingen nog meer leven. En bij elke bestemming komt er weer een ander woord/gedachte bij me op...als van 'Sint Petersburg, daar wil ik ook nog eens heen', 'Mongolie, wat bijzonder, mooie tvreportages van gezien', 'Ecuador, hey david pas ook geweest, hoop niet dat ze dezelfde krokodil in de ogen moeten kijken' etc. etc. Ik las pas grappige weetjes bij een andere wereldreis, zie hier: http://www.tweereizigers.nl/weetjes.htm Ik ben benieuwd wat jullie gaan beleven, dus kom maar op met die verhalen en foto's!! Voor nu, heel veel succes met de voorbereidingen en afscheid nemen.

Jor en Miek

Jaja! Als je ons toch niet had!
Wacht maar, er komt een moment dat je het echt nodig zal hebben. En geloof me het werkt echt als je al je hele maaginhoud eruit gekotst hebt..
Oh ja, hou het maar op 3 druppels in een vol glas water, dat is al voldoende. :)
We wachten met spanning op de volgende update!
Succes en ook een beetje sterkte de laatste 6 weken, maar vooral geniet ook van deze dagen, jullie reis is al begonnen!!

Esther

Oo, wat kan ik me jullie gevoel goed voorstellen!
Er gaat zoveel gebeuren terwijl je nu nog "rustig" aan je keukentafel zit.....
Heel veel plezier in ieder geval met alle laatste dingetjes regelen. Ik zal je missen hoor....
Liefs Eshter

Janneke

Heb gewoon al zin in een jaartje "meebeleven" via deze blog!
dikke kus

Liane en Hemmie Grooten

Hé leuk om jullie reis te volgen! Had zelf al zoiets van zal ze even een berichtje sturen met sterkte met alle voorbereidingen en afscheid nemen van iedereen nou bij deze enne... hou ons op de hoogte!! Heel veel liefs van ons!

Marjon

Ik kijk uit naar jullie spannende verhalen, geweldig wat een mooie reis voor de boeg, maaruh chloor voor de misselijkheid? ik zou eerst voor cola gaan als ik jullie was.
Succes met de voorbereidingen

leybra

oh ja lieverds wat gaat het snel nu..... maar oh wat geweldig dat jullie deze reis mogen gaan maken samen, heel bijzonder!!! 6 weekjes nog....... moet je eerlijk bekennen na het lezen van jullie verhaal wel even een klein traantje weg moest vegen..... ga jullie missen, maar dat geeft nix :-) gaan jullie mooie verhalen lezen en hebben gelukkig nog een gezellige borrel en een gezellig kerstdiner tegoed met elkaar en wie weet zitten jullie er volgend jaar volgens traditie gewoon weer bij :-) maar dat zien we allemaal wel..... eerst JULLIE reis

dikke kus leybra en natuurlijk van de mannen

Theo

Spannend!
Wel erg dapper hoor
Blijf jullie volgen en wens julli veel plezier toe

Groetjes oet Delfziel

Aniek

Heey Theo en Sheila,

Het lijkt nog zo ver weg, volgend jaar! Maar is het echt nog maar zes weken?? Ongelooflijk!! Dan wordt het steeds meer werkelijkheid. Jullie krijgen in ieder geval al mijn respect. Ik doe het jullie niet na. Geef mij dat dagelijkse ouder vertrouwde plekje maar haha.
Geniet van het treffen van alle voorbereidingen en gezellige afspraakjes.

Liefs Aniek

Lia Brouwer

Wat gaat het toch snel nog zes weken en dan gaat het grote avontuur beginnen.Ook voor de thuis blijvers zal het enorm spannend zijn,maar goed dat ze jullie kunnen volgen in jullie avontuur.Ben erg benieuwd naar jullie reisverslagen en foto's.Groetjes Lia.

pappie

Toch nog ff tijd om van achter mijn saaie bureau jullie mooie reis te aanschouwen. ik word iedere dag nieuwsgieriger en denk dat ik stiekem in Theo z'n plunje baal kruip om mee te gaan (merkt hij toch niet die paar kilo meer) ik kan maar 1 ding bedenken: "geweldig"

DIKKE kus voor jullie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours