Theoensheila.reismee.nl

BIJNA!!!

Zo zijn we druk met fantaseren en met onze reis voorbereiden voor ‘volgend jaar’ en zo duurt het nog maar twee weekjes!

Klinkt voor ons nog steeds onwerkelijk. Ik (Sheila) heb afgelopen vrijdag mijn laatste werkdag gehad en sindsdien al veel de vraag gehad: “hoe voelt dat nu, een jaar vrij?” Nou, nog heel onwerkelijk eigenlijk. Theo werkt nog t/m 1e Kerstdag en tot die tijd ben ik druk met inpakken en verhuizen van ons huisje dus we zitten nog midden in de drukte. Misschien dat we volgende week kunnen beginnen met ‘onthaasten’??? hahaha..

We hebben ondertussen onze paspoorten terug met de visums voor Rusland, Mongolië en China. Vorige week zijn we naar Den Haag gereden voor het visum voor Vietnam. En ja, dat kostte ons alweer een boete (we waren niet eens op weg of op pad met Ard & Karin

Wink
).

Ook hebben we al een feestje (nee, we noemen het geen afscheidsfeestje) met onze lieve vrienden gevierd in Speuld. We vinden het wel een gek idee om jullie zo lang niet te zien en hopen dat jullie ons ook op de hoogte houden van het leven hier. Iedereen zegt ons dat we voorzichtig moeten zijn en goed op elkaar moeten passen maar wij hopen het natuurlijk net zo andersom.

Er wordt veel gevraagd hoe het nu voelt om straks een jaar op reis te zijn. Tja, lastig uit te leggen eigenlijk. Het verschilt, ik lig elke nacht wel even wakker of ik ben heel vroeg wakker, waarschijnlijk onbewust toch wat spanning, maar eigenlijk hebben we er ontzettend veel zin in en kunnen we niet wachten tot al het geregel achter de rug is en onze backpacks klaar staan! Ons grote avontuur staat echt op punt van beginnen!

We hebben meer gehoord; dat had ik ook wel willen doen of dat zou ik ook wel willen, maar...
Ons motto: Doen, van uitstel komt afstel!!

Reacties

Reacties

Jor en Miek

Yay!! Aftellen!!! We voelen zooo met jullie mee!! Heerlijk!
Leuke foto trouwens!!

Dikke knuffel XXX

Sheila

haha... Jullie weten in ieder geval wat ons te wachten staat. Dat kunnen wij nog niet zeggen! XXX

janneke

Spannend!!!!!

liane en Hemmie

Heel leuk om te lezen en jullie zo het komende jaar te volgen!!

Mam

en..............eerst nog lekker genieten van de Kerst en Oud en Nieuw......gezellig........

Daarna zien we wel weer verder............tot 4 januari 7.30 uur duurt dan toch nog heeeeeeeeeeel lang???

Ann

leuke verhaal! en hele leuke foto! tot zondag :)

Jennie

Leuke foto!! Haha! 't Was errug gezellig die avond.
Dus, je laatste werkdag gehad...vreemd denk ik.
Tja, het klopt wel wat ze zeggen denk ik: 'de laatste loodjes wegen het zwaarst!'

Sterkte met alles eromheen voordat jullie kunnen vertrekken! (nog gelukt met je zorgverzekering trouwens??)

Kus Jennie

marjon

Leuk om weer te lezen en een heerlijk feest gehad met vrienden en familie. (afscheid nemen).
Wat een top vooruitzicht even de laatste loodjes en dan fijn met z'n tweeen de wereld verkennen.

Fijne feestdagen

pauline

leuk zeg om zo op de hoogte te blijven
we gaan jullie volgen
HEEL VEEL PLEZIER
GENIET ERVAN

Chris en Gery Post

Ontzettend veel plezier en jullie hebben gelijk, van uitstel komt afstel.
Ga lekker genietten.

Carola

Hoi, ik wens jullie echt een fantastische, onvergetelijke en geweldig reis. Ik wil jullie graag gaan volgen via de computer. Echt leuk dat jullie de moed en lef hebben om dit te gaan beleven. Stoer!!!!! Eerst nog even de feestdagen en dan het mooie avontuur in!! Heel veel plezier en geniet er met volle teugen van.
Heel veel liefs Carola XXXX

Wouter

PFFFFFF...... gelukkig de normale foto....
Moet zeggen dat ik het erg gezellig vond, en ben benieuwd naar de komende verhalen.

Annalisa

Ik wil jullie eerst hele fijne dagen en een mooie jaarwisseling wensen. Daarnaast natuurlijk ontzettend veel plezier en een hele goede vlucht. Ik hoop dat jullie een heel mooi jaar gaan beleven en ik kijk graag met jullie verhalen en belevenissen mee. Pas goed op jullie zelf en een fijne wereldreis.

Aniek

Steeds een stapje dichterbij, steeds een beetje spannender! Nogmaals, ik doe het jullie niet na (alleen het idee al niet)!
John en ik wensen jullie enorm veel reisplezier en ook nog veel plezier de laatste dagen hier in Nederland.
De web-log houden we in de gaten en zo nu en dan laten we een berichtje achter vanuit Nederland, Grunn ;-)

Liefs Aniek

Annette

Wat een prachtig vooruitzicht, meid heerlijk genieten van alles wat op jullie pad zal komen.

Wij gaan jullie verhalen lezen en op die manier een klein beetje met jullie meereizen en genieten.

Liefs, Annette

Ben

Helaas heb ik je gemist Theo tijdens je laatste dienst.
Ik wens jullie heel veel plezier. Ontdek de wereld en elkaar en zorg ervoor dat je "rijker" terug komt.
Groetjes

Margreet

Goede reis en heel veel plezier! Leuk om via deze site een beetje met jullie mee te reizen.
Liefs,
Margreet

Je Sissie Sister

En toen..... WAS HET ZOVER!!!! Jullie lopen nu rond in Sint Petersburg... Echt heel gaaf. Zo heb je het heel lang over volgend jaar, en dan ineens is het avontuur begonnen.... HEEEEEL VEEEEEL plezier lieverds.... Geniet en pas goed op elkaar....

Liefs en een hele dikke Knuf..... XxXxXx

Annemiek

Hai koud he? hopelijk een goede eerste vlucht gehad?
Ben benieuwd of jullie de gedeeltelijke zonsverduistering konden zien?
Veel plezier in st Petersburg en de rest.
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours