Theoensheila.reismee.nl

Gelukkig Nieuwjaar!

Allereerst een heel goed en gelukkig Nieuwjaar gewenst. Dat alle dromen maar mogen uitkomen.

Onze droom staat bijna op het punt van beginnen. Nog 3 nachtjes slapen. We vertrekken aanstaande dinsdag en vliegen om 7.30 uur via Londen naar Sint Petersburg. Tot vrijdagavond hebben we daar de tijd om de stad te bekijken voordat we dan de nachttrein naar Moskou nemen. Maar, we zullen vast voor die tijd nog een berichtje plaatsen over onze eerste indrukken.

We hebben alle voorbereidingen getroffen (hopen we). Onze auto is ondertussen verkocht, het huisje in Speuld is leeg en de sleutels ingeleverd. Onze motoren staan in de stalling en zijn klaar gemaakt om een jaartje stil te staan (eeuwig zonde natuurlijk, we hopen komend jaar toch nog ergens van een motorritje te kunnen genieten). Ook hebben we de reispapieren binnen voor ‘de trein'. Best vreemd dat je bij de reispapieren ook covers voor WC-brillen ontvangt.... (WWHELLPP, dat belooft wat

Wink

Theo heeft 1e Kerstdag zijn laatste werkdag gehad. (Paco, erg leuk dat je nog even gedag kwam zeggen in Speuld). Zo hebben we de afgelopen week heerlijk de tijd gehad om te onthaasten. We zijn heerlijk verwend in Appingedam (bedankt mam voor de overheerlijke Hollandse boerenkool etc.) en in Bodegraven net zo.

Oud & Nieuw hebben we gevierd met beide gezinnen en was erg gezellig. Ook wel vreemd eigenlijk om van je familieleden ‘afscheid' te nemen voor het komende jaar.

Lang leve internet, hyves, skype, etc... De wereld wordt een stuk toegankelijker zo.

We vinden het erg leuk dat iedereen zo met ons meeleeft en dat we al zoveel leuke en lieve reacties krijgen op onze website. Bedankt!

Martine

Gelukkig nieuwjaar en een adembenemend mooi 2011 gewenst! Heeeeel veel plezier samen!

Janneke Vrijdag

iieeewww....wc bril covers.......laat nog maar weten of ze echt nodig waren hahaha

Danny

Hej Theo,
Hoorde dat je er een jaartje samen tussenuit knijpt! Over avontuur gesproken. Erg leuk!! Nu vanaf SPL-oost (in een nachtdienst kom je aan goeie dingen toe) EEN HEEL FIJN EN MOOI 2011!
Goeie reis en mazzel dat ik di avonddienst heb dus eerste gedeelte van de reis komt goed ;-)

Marita en Gido

WC-brilcovers??!! Hahahahahaha! Dat wordt erboven hangen ;)!

Lieve schatten, we gaan jullie missen! Heel veel plezier, beleef ontzettend mooie avonturen en natuurlijk houden we jullie ook op de hoogte van onze "avonturen " hier!

Dikke knuffel van ons!

Mariska

Wat is de groepsfoto van oud en nieuw leuk geworden!!
Het is nu bijna zover, vanavond gaan we ' afscheid' van elkaar nemen, altijd het minst leuke gedeelte van zo'n reis!
We wensen jullie een hele leuke, mooie, gezellige reis toe waarin jullie samen kunnen genieten van een hoop nieuwe dingen en dat jullie een hoop lol samen mogen hebben. Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen!!

Dikke kus van Mariska (Peter, Jesse en Daan)

Stefan

Een heel erg gelukkig nieuwjaar! Dat dit jaar er eentje mag worden om echt nooit meer te vergeten. Heeeeeel erg veel plezier!

Bob

Gelukkig nieuwjaar!
Heel veel plezier op jullie grote reis.
We lezen graag mee.
groeten Bob Renée en Joris

chris Post

Sheila en Theo jullie een heel fijn en een fantastich 2011 toegewenst. Dat moet volgens mij wel gaan lukken.Gery en ik wensen jullie een zeer goede reis en we spreken elkaar volgend jaar weer mondeling op de Paalberg.

Groetjes en heel veel plezier

Anneke

leuk verhaal! Zijn we helemaal weer bij voor de komende week..
Gelukkig beginnen jullie niet zo super eng (toch beetje nog in Europa) dan zijn jullie toch nog een 'beetje' dichtbij..

Ga jullie super missen! Doe heeel voorzichtig, heb veel plezier en doe alle dingen die wij ook zouden doen :P, hihi..

Nou schatten, dikke kus! En sheil, ga je mailen hoor ;)

Yolande en Theo

Gelukkig Nieuwjaar en alle goeds voor 2011. Heel veel plezier en we missen je al een beetje!!!!!!!!!!!! Geniet van alles. Groetjes De Rusticussen

Mam

Nog een nachtje slapen op Nederlandse bodem en dan gaan we jullie morgenvroeg op Schiphol uitzwaaien.

SPECTACULAIR !!!!

Het waren 2 fantastische weken de afgelopen tijd dat Theo weer "thuis" woonde en dat we er zelfs een schoondochter bij kregen "wonen". Het was maar even maar wel BEREgezellig....

Dus als je weer dakloos bent als je thuiskomt dan zijn jullie WELKOM hoor.....we hebben huisraad genoeg staan, hahaha....

Maar voor nu....oogjes dicht en snaveltje toe....lekker slapen en tot morgen....... kus mam...xxx

Denise & Fons

Nou nog een paar uurtjes en dan heerlijk op vakantie, geweldig, lekker genieten en veel mooie dingen zien en beleven. Trouwens nog de beste wensen voor 2011.
Lang leve internet, zo is het wel makkelijker om contact te houden. Ik hoop dat jullie volgend jaar weer in Speuld landen, ik vond de ritjes op de hei wel heel gezellig en hoop dat volgend jaar weer met je te kunnen doen.

Veel liefs van Denise.

Jan en Janny

Een heel gelukkig en vooral gezond 2011 toegewenst.
Het is bijna zover dat jullie je droom waar gaan maken.
Geniet ervan!!!!!!!!!!!!!

Heel veel Paalberg groetjes,

Jan en Janny

babsie

Hoii lieve theo en sheila........nog de allersbeste wensen voor t jaar 2011.....Wij willen julie een hele goede en veilige ....en vooral mooie reis toewensen....we wachten de mooie reisverhalen af hoor, vanuit boreft...heel veel liefs van ons....jasper babsie, en giovanni

wil verkleij

Gelukkig!, eindelijk in de lucht. Laat het niet in lucht opgaan. Geniet van deze once in a lifetime experience.En ik vind het heel fijn om met jullie een klein beetje de wereld mee rond te reizen.
Ik ga jullie zeker volgen, goede reis, Wil

Jenelva en gert

lieve teo en sheila
gister julie gedag gezegt ik wens jullie heel veel plezier en geniet er samen van we gaan jullie zeker volgen en me skype hyve maile het komt helemaal goed
dikke kuss ons

Je Sissie Sister

Je Sissie Sister schrijft: 04 Jan 2011, 15:29

En toen..... WAS HET ZOVER!!!! Jullie lopen nu rond in Sint Petersburg... Echt heel gaaf. Zo heb je het heel lang over volgend jaar, en dan ineens is het avontuur begonnen.... HEEEEEL VEEEEEL plezier lieverds.... Geniet en pas goed op elkaar....

Liefs en een hele dikke Knuf..... XxXxXx

Wouter

Zo, stelletje avonturiers, het is begonnen!!
Geniet ervan!!

Ik kijk uit naar het volgende verhaal.

Erik

Dan is het eindelijk begonnen ;) Viel spass daar, maak er wat moois van!

Gr Erik Witte

Truus en Rinus

Gisteren begonnen aan jullie reis, heel veel plezier.
We zullen jullie volgen.

Mam

We hebben ze uitgezwaaid op Schiphol om half 6 !!!! 's morgens.

Het was een goed en gezellig afscheid met lekkere koffie van Gerard. Ook Lucia, Leybra en Peter waren erbij.

Het gaat jullie goed......ik heb mooie foto's van het afscheid maar volgens mij kan ik ze niet op deze site zetten.

Op de laatste foto liepen ze hand in hand weg........... tot december 2011........

Liefs mam.......................

Maarten (uit Nhim Binh)

Heej en hoe bevalt Hoi An, of hoe is het bevallen?
Ik ben er vandaag aangekomen, deel nu samen met een andere Nederlander een kamer.
Het eerste hotel waar we in kwamen bleek erg slecht te zijn, 2 dames waren bestolen en kwamen ons dat nog net op tijd melden. Heel onvriendelijke staf daar. Nu zitten we in een prima hotel. Maarja wel prijzig hier.
Dus als je nog aanbevelingen hebt (liefst goedkope singlerooms haha) dan houd ik me aanbevolen :)

Tiara Tours