Theoensheila.reismee.nl

Sint Petersburg

Daar zijn we dan! Ons eerste internet cafeetje in Rusland. Tijd om onze eerste ervaringen met jullie te delen.

Afgelopen dinsdag was ons vertrek vanaf Schiphol, na maanden voorbereiden en vooral ernaar toe leven.. Samen met een gezellig clubje nog een bakje koffie en daarna het afscheid. We hielden ons allemaal erg goed maar later was er toch nog een traantje (schijnbaar om een teleurstelling bij de douane, we moesten onze shampoo afgeven, maar of dit de echte reden was voor de emotie?)

Via Londen naar Sint Petersburg gevlogen, heel comfortabel met British Airways. Door de douane ging ook allemaal heel voorspoedig, toch voelde het even spannend, de Russische autoriteiten. Na aankomst even zoeken naar de bus en metro verbinding. (en ja Jordi, op dag 1 al een beetje afgezet met de prijs voor de bus

Wink

Het hotel en het eten is ook (nog) super, dit zal nog wel eens anders zijn het komende jaar.

Ondanks dat het koud is en vaak sneeuwt hebben we ontzettend kunnen genieten van de stad. Wat een aanrader voor een city trip is dit!

Nu onze laatste dag in Sint Petersburg en dan met de nachttrein (vertrek 23:55 en aankomst 07:00 morgenvroeg) naar Moskou.

Tot het volgende verhaal!!

(Een staatje om bij te houden: Sheila aantal onbedoelde slidingen: 1.)

Hugo

Leuk, leuk nicht en Theo!!! Ik ga jullie lekker volgen de komende tijd! Geniet er ontzettend van en misschien tot in Nieuw Zeeland over een paar maanden;)

Groeten uit Reeuwijk!

Peter

Ha de eerste update uit het buitenland!

Nog even een tip:
?? ?????? ?????????? ?? ????
(Dat betekent wilt u een foto van ons maken in het Russisch?) ;-)

Groeten van Peter

Peter

Hmm waar hierboven allemaal vraagtekens staan hadden cyrillische tekens moeten staan. Blijkbaar kan deze site dat niet aan :-(

Tineke

Geniet lekker samen van deze reis, ben benieuwd naar al jullie verhalen! Argentinie moet je toch ook maar aandoen!

Gerard

wat een leuke foto van jullie 2 met zo'n ontzettend gave mutsen. geniet ervan met n dikke kus

Janneke Vrijdag

Haha nu al onderuit gegaan?! Gave mutsen!
dikke kus

Ada

Leuk om jullie zo te kunnen volgen! Veel plezier, geniet ervan!!

xxx

Mariska

Jullie oren zijn in ieder geval lekker warm ingepakt!
Wel een erg leuke foto van jullie!
Ziet er gaaf uit met die sneeuw op de achtergrond.
Veel succes vannacht, hoop dat jullie een beetje kunnen slapen!

Dikke kus

t.paulaeno.henk

hallo theo en sheila hele mooie foto''maar wel hele koude snoejes maar het ziet er geweldig uit wel een ervaring hoor geniet er ontzetend van geweldig hoor leuk zo om jullie te zien dan ben je toch een beetje bij ons een hele dikke knuffel van ons t.pollewop o.henk
liefs.

Ann

Je muts is nog sexier in Rusland :P (of valt ie daar niet zo op?? )
leuk!!
kus..

zussie

Haha, heb je nu al een glijer gemaakt?? Hoop dat tie er vet cool uit zag dan, haha... Dan had Theo tenminste ook nog wat te lachen haha!!! Ziet er erg leuk uit zo op de foto!! Geniet ervan, en een hele goede reis naar Moskou vannacht!!! Hoop dat jullie een beetje kunnen slapen in de trein.....
Liefs en een knuffel XxXx

Dave

Niet zeggen dat je Rene Janssen kent anders kom je misschien niet verder...
Viel spass.. xxx

Lianne

Heej wat onwijs leuk! ga jullie ook zeker blijven volgen!
Maar geen botbreuken maken met die slidingen hea ;)

xxxkusje

Melanie en Marko

Hoi Sheila en Theo,

We gaan jullie verhalen zeker volgen!!! Erg leuk om te lezen... Heel veel plezier en geniet er lekker van!

Groetjes Marko en Melanie

Car

Hey globetrotters...!!

Ik ben zo jaloers hè!!
Ik ben net terug na 3 weken en jullie gaan gewoon ff voor een jaartje naar de mooiste plekken...
Ik ga jullie onwijs volgen hoor!!
Ik wens jullie onwijs veel plezier!!!

Tot mails... xxx

Kevin Lagarde

Hey Theo en Sheila,

Zo te zien vermaken jullie je al aardig in Rusland. Echt super hoor.
Ik las dat jullie eind Mei ri australie gaan. Nou is het zo dat wij net een reis hebben geboekt ri Australie eind Mei. Tegen die tijd zou ik jullie nog wel informeren, maar misschien kunnen we met elkaar wel een drankje doen ergens in Downunder. Wij gaan namelijk ook de Oostkust langs. Dat zien we dan wel, want doe vooral je eigen ding natuurlijk. Theo ik weet niet of je mijn mail hebt, zoniet hierbij:kevinlagarde@hotmail.com

ik blijf jullie volgen en geniet ervan.

Groetjes Kevin en Patricia

Karin en Ard

Hey,

Leuke foto zeg, ziet er warm uit:) haha
Super dat we jullie zo kunnen volgen op deze site, reizen we stiekem een beetje met jullie mee.
Geniet samen van deze super ervaring!!!

Liefs Ard en Karin

Tiara Tours