Theoensheila.reismee.nl

Blom Residence

Nadat we in het westen van Thailand nog het oorlogsmuseum van de ‘bridge over the river Kwai' hadden bezocht, wat ons een veel beter (en gruwelijker) beeld gaf rondom de gebeurtenissen van het Japanse spoortraject, zetten we koers naar Lex en Marjan, de oom en tante van Sheila.

Ons welkom in Hua Hin kon niet warmer of meer Nederlands zijn. ‘s Avonds in het bed van ons eigen gastenverblijf waren we zelfs misselijk van de vele heerlijke pannenkoeken. We kunnen nu in lengtes (be)schrijven hoe mooi het huis is waar we zijn, beter is om de foto's te bekijken.

Met z'n allen verkenden we Hua Hin, wat het equivalent van Scheveningen in Nederland is. De koninklijke familie komt hier naar het strand om te zonnen en alle grote internationale merken zijn vertegenwoordigt in een winkelpand.

Helaas moest de familie onverwachts terug naar Nederland vanwege prive-omstandigheden. Lex, Marjan en Gerard regelden meteen hun terugvlucht naar Nederland.

En toen waren we alleen (met de huishoudelijke hulp (x2), de bewaker en de tuinman) in het grootste huis van Thailand. Gelukkig hadden we twee hippe scooters gehuurd wat ons de vrijheid gaf om wat van de omgeving te zien. Het hoogtepunt (alhoewel het niks doen aan het zwembad ook heerlijk was) was de wijngaard met een schitterend uitzicht over de vallei en ‘s avonds een heerlijke wit wijntje bij onze (eigen gekookte) macaroni.

Donderdagnacht gaan we met de bus naar Maleisie om een dag of twee op Langkawi (een bounty-eiland) te verblijven en dan de reis door te zetten via Singapore naar Nieuw Zeeland!!

Hua Hin verlaten geeft ons hetzelfde gevoel als een ‘normale' vakantie die ten einde is. Wat hebben we genoten van de luxe om ons heen. Lex en Marjan: nogmaals bedankt voor de enorme gastvrijheid. Het heeft ons deze weekaan niets ontbroken. Gerard/papa: ontzettend leuk dat je mee hebt gereisd, we hebben er beiden erg van genoten. We vonden het erg leuk om dit met je te delen.

Wist u dat:

• We hebben besloten aan de staatsloterij mee te gaan doen, in de hoop om met ons eigen pensioen in dezelfde luxe te kunnen leven?
  • We als we de poort uitrijden na een lange tijd niks doen aan het zwembad weer moeten wennen aan het idee dat we in Thailand zijn?
  • De zon hier harder steekt dan de muggen?
  • We voor het eerst in drie maanden zelf hebben gekookt (en dat we het nog konden)?
  • We veel van de groenten die we op de markt hadden gekocht (voor de macaroni) nog nooit hadden gezien, laat staan mee hadden gekookt?
  • Dit, zoals belooft, het kortste verhaal tot nu toe is?

Jor & Miek

Heerlijk!! (muv natuurlijk het treurige bericht... Sterkte allemaal!!)

En wat zijn jullie lekker verkleurd! Maar eerlijk is eerlijk, ook jullie hebben recht op vakantie, want mensen reizen is géén vakantie!! ;)
Op naar Maleisië, Selamat Jalan!
XXX

Janneke

We denken aan jullie
xxx

mam

Wauw....wat zien jullie er goed uit!!! Toppers!!!

barbara....

hee theo en sheila.....

vanuit hier effe een hele dikke x en knuffel....
en we denken uiteraard ook aan julie..
liefs barbara, jasper en gio

chris Post

Jullie kunnen wel zeggen, we konden nog koken, maar kan pasta ook mislukken?????
Groetjes en blijf genieten.

Jennie

Hey Theo en Sheila,

Fijn dat alles nog zo goed gaat! We blijven genieten van jullie verhalen en foto's!!
Heel veel sterkte nu jullie op afstand een dierbare hebben verloren, heel veel sterkte!

Dikke kus Jennie

Mariska

Wauw, mooi `optrekje` zeg!!!
Jeetje een waar paleis!
Ben benieuwd waar jullie nog meer terecht gaan komen.

Dikke kus Mariska

Esther

He, ik wilde jullie nog even condoleren met het overlijden van oma. Heel veel sterkte hoor! Zal toch wel gek zijn....
Ik hoop dat het buiten dat goed met jullie gaat. Zo te zien op de foto's wel! Wat een lekker kleurtje hebben jullie, om jaloers op te zijn. Alhoewel wij nu hier ook bijzonder mooi lenteweer hebben!
Dikke knuffel esther

De brouwertjes

Wij willen jullie nog condoleren met het overlijden van Oma,en veel sterkte toe wensen.
Ik geloof dat ik ook wel zou kunnen wennen aan zo'n barretje in het zwembad haha.
Wij hebben ook nog een leuk nieuwtje Sjaak en ik zijn Opa en Oma geworden.
Aimee is geboren op 19 maart ....2 weekjes te vroeg maar is gezond en groeit al lekker.
groetjes Sjaak en Lia

Annalisa

Jullie ook gecondoleerd en sterkte. Veel suc6 met jullie verdere reis en wij denken ook aan jullie.
Geniet van alle mooie dingen om je heen.....Groetjes..

Lucia

Oh wat heerlijk zeg, even zo'n vakantie tussen het drukke reizen door!!.. Ziet er zalig uit zo op de foto's. Zie eigenlijk alleen maar zon, en jullie zijn al heerlijk bruin!! Echt leuk ook om nu foto's van jullie te zien bij Oom Lex en Tante Marjan zeg, ziet er echt gezellig uit hoe jullie zo met elkaar aan de tafel zitten enzo. Lekker pannekoeken eten haha! Heb ze hier ook gebakken van de week. En moest erg lachen om de foto van Theo z'n bommetje in het zwembad vanaf de brug, en dat papa jou optilt haha... Fijn dat jullie zo hebben genoten met elkaar!! Ik kijk uit naar jullie volgende varhalen en foto serie....
Liefs en een kus van je (schoon)zussie

tante pol ome henk

hallo lieve sheila en theo wat een mooie foto's met o.lex en tante marjan dat ziet er gezond en bruin gekleurd uit heerlijk zeg zeker heerlijk genoten daar ja ik hoop ook nog eens een kijkje te gaan nemen daar in hua hin het lijkt me geweldig hoe gaat het verder denk aan jullie door alle nare dingen weer op reis zeker ga maar lekker genieten liefs van ons xxxx

Tiara Tours